Донација таблета Основној школи „Први српски устанак“ у Орашцу

Представници Фондације „За српски народ и државу“ посетили су основну школу „Први српски устанак“ у Орашцу. Том приликом сваком ученику ове школе дониран је таблет, јер, колико је важно да, с једне стране, чувамо српску традицију, језик, културу и ћирилично писмо, толико је важно да улажемо у нове, модерне технологије. Дошло је доба информатичке писмености којем се морамо прилагодити, а застарели рачунари, штампачи и пројектори су успоравали школу на том путу. У циљу подизања информатичке писмености ученика, основној школи је донирано укупно 130 таблета. Захваљујемо се директорки школе, госпођи Милијани Петровић на гостопримству.

 

Остале актуелности

Изложба поводом обeлeжавања „Дана српског јeдинства, слободe и националнe заставe“

Српске државне заставе, од историјских до савремених, представљене су 15.09. на изложби коју је поводом „Дана српског јединства, слободе и националне заставе“ организовао СКОНУС, Студентска конференција универзитета Србије, у великој галерији Дома културе Студентски град у Београду. СРБИЈА је одлучна да настави да прави важне кораке у очувању националног идентитета. У оквиру иницијативе Фондације “За српски народ и државу” ускоро

„Дани Станислава Биничког“ у селу Јасика

У родном месту знаменитог композитора, диригента и друштвеног радника оног времена, Станислава Биничког, у Јасици код Крушевца, одржава се музичка манифестација „Дани Станислава Биничког“. Део овог програма, поред вечери уметничке музике је и ликовна колонија посвећена најпознатијем завичајцу, која ове године обележава јубилеј, двадесет година постојања. Овим поводом двадесет уметника академских сликара,сликаће на тему „Станислав Бинички у родном кају“ Колонија

Фондација „За српски народ и државу“ доделила Годишње студентске награде за најбољи есеј

Фондација „За српски народ и државу“ дана 27.06.2024. године, уочи Видовдана, угостила је победнике овогодишњег конкурса за студентске награде за најбољи есеј и доделила им заслужене награде. Награђени студенти су захваљујући дугогодишњем раду на себи и свом неформалном образовању, у конкуренцији са још педесет пристиглих радова, успели да теме предвиђене конкурсом сагледају и са критичког аспекта, и кроз креативност коју