Додела награде Јањош Хуњади у Бриселу у организацији Фондације за грађанску Мађарску

Сибињанин Јанко, мађарско-српски јунак, део је наше традиције и бројних епских песама. Он је војсковођа који повезује два народа, као симбол победе над Турцима.

Зато нам је било посебно задовољство да присуствујемо додели награде која носи његово име, а које се у Мађарској зове Јанош Хуњади. Догађај је у Бриселу организовала Фондација за грађанску Мађарску на ком је премијер Виктор Орбан уручио признање члану европског парламента, професору филозофије, господину Антони Легутко.

Драго нам је што смо у прилици да јачамо пријатељске односе српског и мађарског народа и на овај начин.

Остале актуелности

Изложба поводом обeлeжавања „Дана српског јeдинства, слободe и националнe заставe“

Српске државне заставе, од историјских до савремених, представљене су 15.09. на изложби коју је поводом „Дана српског јединства, слободе и националне заставе“ организовао СКОНУС, Студентска конференција универзитета Србије, у великој галерији Дома културе Студентски град у Београду. СРБИЈА је одлучна да настави да прави важне кораке у очувању националног идентитета. У оквиру иницијативе Фондације “За српски народ и државу” ускоро

„Дани Станислава Биничког“ у селу Јасика

У родном месту знаменитог композитора, диригента и друштвеног радника оног времена, Станислава Биничког, у Јасици код Крушевца, одржава се музичка манифестација „Дани Станислава Биничког“. Део овог програма, поред вечери уметничке музике је и ликовна колонија посвећена најпознатијем завичајцу, која ове године обележава јубилеј, двадесет година постојања. Овим поводом двадесет уметника академских сликара,сликаће на тему „Станислав Бинички у родном кају“ Колонија

Фондација „За српски народ и државу“ доделила Годишње студентске награде за најбољи есеј

Фондација „За српски народ и државу“ дана 27.06.2024. године, уочи Видовдана, угостила је победнике овогодишњег конкурса за студентске награде за најбољи есеј и доделила им заслужене награде. Награђени студенти су захваљујући дугогодишњем раду на себи и свом неформалном образовању, у конкуренцији са још педесет пристиглих радова, успели да теме предвиђене конкурсом сагледају и са критичког аспекта, и кроз креативност коју